Nadace České spořitelny - Akcelerační program FRIN na podporu zvýšení příjmů od dárců

Vloženo: 1.2.2021 01:39 Zpět na seznam

Smyslem tohoto programu je podpora organizací, které se chtějí ucházet o zájem a podporu lidí okolo sebe a dosahovat ve veřejném prostoru změn bez ohledu na to, zda na ně je vypsána grantová výzva. Program si klade za cíl takové organizace podpořit, umožnit jim rozvíjet existující a testovat nové fundraisingové kampaně.

FRIN je fundraisingový inkubátor, střižený po vzoru start-up akcelerátorů, který kombinuje hned několik typů podpory: testování, vzdělávání, mentoring a peer to peer sdílení a doplňuje je o aktuální informace, kazuistiky, on-line poradenství, e-learning, sdílení, inspirace. Zkušenosti a výstupy programu a spousta dalších zajímavých informací jsou dostupné všem zájemcům na webu FRIN.cz.

V roce 2021 je akcelerační program FRIN opět určen 7—10 týmům, které se rozhodly některou ze svých fundraisingových kampaní inovovat a výrazně ji kvalitativně posunout, případně rozjet kampaň novou a chtějí si ověřit a otestovat své předpoklady, nápady a hypotézy.

FRIN.cz je fundraisingová INovace, INsight, INiciace, INspirace, INformace

Týmům vybraným v otevřeném konkurzu program nabízí:

  • Mentoring a konzultační podporu s prototypováním a testováním kampaní
  • Čtyři tematicky zaměřené workshopy
  • Sdílení zkušeností s ostatními účastníky a s mentory
  • Kazuistiky, informace a doplňkové zdroje z oboru
  • Sdílení a inspiraci na jednodenní konferenci Open Space FRIN

Nejzajímavější kampaně mohou navíc na konci programu získat:

  • hlavní cenu odborné poroty (mentoři programu a zástupci Nadace České spořitelny) ve výši 40 tisíc Kč nebo cenu veřejnosti ve výši 10 tisíc Kč
  • konzultace (kampaně) se seniorním kreativním týmem České spořitelny, včetně mediálních či kreativních agentur, možnost propagace ve vybraných kanálech České spořitelny
  • voucher na vzdělávání Českého centra fundraisingu ve výši 5 tisíc Kč

Předpokládané výstupy akceleračního programu:

  • Zúčastněné organizace (7—10) otestovaly vybranou fundraisingovou kampaň a jsou připravené ji spustit naostro.
  • Organizace umějí testovat své fundraisingové kampaně, lépe je řídí, plánují a vyhodnocují.
  • Zúčastněné organizace (7—10) zvýší příjmy z fundraisingu ze soukromých zdrojů v průměru o Kč 250 000 na organizaci/rok.

Uzávěrka podávání přihlášek do programu: 15.3.2021

Podrobné informace včetně formuláře přihlášek do programu naleznete pod záložkou "více informací" na této stránce.

Informace pro žadatele poskytne:

Marie Říhová, koordinátorka projektu, tel. +420 737 432 448, e-mail: team@fundraising.cz 

Více informací