Jak připravit kampaň 1

02.04.2023

Vážení APO účastníci,

již příští úterý 4. dubna se koná první část workshopu Jak připravit kampaň 1.

 Workshop proběhne v zasedací místnosti AIFP (pokud bude zájem spustíme také online). Začínáme v 9.30 a končíme ve 14.30 hodin.

Bližší informace k semináři:

Jak připravit úspěšnou kampaň vaší organizace?

9 důležitých bodů, kterým je třeba věnovat pozornost.

Výsledky kampaně jsou tak dobré, jak kvalitní byla její příprava. Proto je dobré jí věnovat velkou pozornost. Na praktickém workshopu si projdeme 9 nejdůležitějších bodů, které byste měli promyslet a zvážit, aby vaše kampaň naplnila očekávání.

  • Jak přistupovat ke kampani od počátku
  • Jak připravit hlavní sdělení kampaně
  • Jak si ověřit, že vaše sdělení má potenciál a zaujme
  • Koho kampaní ovlivnit a jak ho zaujmout
  • Jak nastavit cíle kampaně
  • Jak vytvořit sdělení, které zaujme
  • Jak postavit komunikační strategii a s jakými nástroji pracovat
  • Jak komunikovat s médii
  • Jak měřit výsledky kampaně

Rádi bychom, aby vám akce přinesla co největší užitek. Pokud budete mít zájem, připravte si vaše záměry a nápady, které chcete realizovat a společně s průvodcem workshopu je můžete bod po bodu na setkání prodiskutovat.

Průvodce:

Robert Svoboda, má na starosti vedení agentury Focus a podílí se na tvorbě komunikačních a PR strategií pro farmaceutické i zdravotnické společnosti, odborné společnosti i pacientské organizace. Vedle toho se snaží hledat nové nápady a příležitosti a jejich prostřednictvím rozvíjet firmu.

Více než 20 let v PR a marketingu mu poskytlo nepřeberné množství zkušeností. Mezi projekty, za kterými stojím a které můžete znát, jsou Vím, co jím a piju, o.p.s., Marketing journal nebo softwarová společnost Behavin.

Tým APO