Jak komunikovat
Výsledky kampaně jsou tak dobré, jak kvalitní byla její příprava. Proto je dobré jí věnovat velkou pozornost. Na praktickém workshopu si projdeme 9 nejdůležitějších bodů, které byste měli promyslet a zvážit, aby vaše kampaň naplnila očekávání.
- Jak přistupovat ke kampani od počátku
- Jak připravit hlavní sdělení kampaně
- Jak si ověřit, že vaše sdělení má potenciál a zaujme
- Koho kampaní ovlivnit a jak ho zaujmout
- Jak nastavit cíle kampaně
- Jak vytvořit sdělení, které zaujme
- Jak postavit komunikační strategii a s jakými nástroji pracovat
- Jak komunikovat s médii
- Jak měřit výsledky kampaně
Pacientské organizace si připravili záměry a nápady, které chtějí realizovat a společně s průvodcem workshopu je mohli probrat bod po bodu.
Přednášejícím byl:
Robert Svoboda,vedoucí agentury Focus, který se podílí na tvorbě komunikačních a PR strategií pro farmaceutické i zdravotnické společnosti, odborné společnosti i pacientské organizace. Vedle toho se snaží hledat nové nápady a příležitosti a jejich prostřednictvím rozvíjet firmu.
Více než 20 let v PR a marketingu mu poskytlo nepřeberné množství zkušeností. Mezi projekty, za kterými stojím a které můžete znát, jsou Vím, co jím a piju, o.p.s., Marketing journal nebo softwarová společnost Behavin.
Tým APO
Are you interested in materials to download from this course? Log in or register!