Jak připravit kampaň 1
02.04.2023
Vážení APO účastníci,
již příští úterý 4. dubna se koná první část workshopu Jak připravit kampaň 1.
Workshop proběhne v zasedací místnosti AIFP (pokud bude zájem spustíme také online). Začínáme v 9.30 a končíme ve 14.30 hodin.
Bližší informace k semináři:
Jak připravit úspěšnou kampaň vaší organizace?
9 důležitých bodů, kterým je třeba věnovat pozornost.
Výsledky kampaně jsou tak dobré, jak kvalitní byla její příprava. Proto je dobré jí věnovat velkou pozornost. Na praktickém workshopu si projdeme 9 nejdůležitějších bodů, které byste měli promyslet a zvážit, aby vaše kampaň naplnila očekávání.
- Jak přistupovat ke kampani od počátku
- Jak připravit hlavní sdělení kampaně
- Jak si ověřit, že vaše sdělení má potenciál a zaujme
- Koho kampaní ovlivnit a jak ho zaujmout
- Jak nastavit cíle kampaně
- Jak vytvořit sdělení, které zaujme
- Jak postavit komunikační strategii a s jakými nástroji pracovat
- Jak komunikovat s médii
- Jak měřit výsledky kampaně
Rádi bychom, aby vám akce přinesla co největší užitek. Pokud budete mít zájem, připravte si vaše záměry a nápady, které chcete realizovat a společně s průvodcem workshopu je můžete bod po bodu na setkání prodiskutovat.
Průvodce:
Robert Svoboda, má na starosti vedení agentury Focus a podílí se na tvorbě komunikačních a PR strategií pro farmaceutické i zdravotnické společnosti, odborné společnosti i pacientské organizace. Vedle toho se snaží hledat nové nápady a příležitosti a jejich prostřednictvím rozvíjet firmu.
Více než 20 let v PR a marketingu mu poskytlo nepřeberné množství zkušeností. Mezi projekty, za kterými stojím a které můžete znát, jsou Vím, co jím a piju, o.p.s., Marketing journal nebo softwarová společnost Behavin.
Tým APO