APO 2021
Grafický nástroj Canva pro pokročilé
Přednášející: Mgr. Kateřina Švidrnochová

Mgr. Kateřina Švidrnochová
Kateřina Švidrnochová se zaměřuje na oblast marketingu, public relations a vzdělávání pomocí internetu a sociálních sítí. Specializuje se na plánování online kampaní a analýzy komunikačních strategií malých podniků. Od roku 2007 koordinovala dvě desítky mezinárodních i tuzemských vzdělávacích projektů, spolupracuje s nadací Neziskovky.cz, AIFP, agenturou Vox. Neziskovým a vzdělávacím organizacím připravuje školení na míru s cílem nakopnout jejich vlastní promo, a to nejen na internetu. Mimo jiné pracovala jako manažerka výzkumné infrastruktury zaměřené na nanotechnologie a věnovala se PR a marketingu v oblasti vědy a výzkumu. Velmi dobře se orientuje v dotační politice, fundraisingu a problematice vedení týmů. Má odbornou kvalifikaci Marketingového manažera CIMA A.
Vážení APO účastníci,
dne 19. února odpoledne se uskutečnil navazující seminář na práci s grafickým nástrojem Canva pro pokročilé. Lektorka Kateřina Švidrnochová zopakovala základní funkce a vychytávky tohoto užitečného nástroje a poté se věnovala složitějším grafickým úkonům.
Tým APO
Digitální osvětová kampaň
Přednášející: Iveta KamenickáRoman Kadlec

Iveta Kamenická
Ve SmartGoal se starám o rozvoj našeho marketingového týmu, o spokojenost našich klientů a o vzdělávací projekty. Zkušenosti s marketingem jsem načerpala nejen v Česku, ale i v Číně a Itálii. V Polsku jsem pracovala jako Account Manager pro projekty společnosti Google. V neziskovém sektoru se pohybuji několik let, začínala jsem jako dobrovolnice na projektech INEX ve Francii v roce 2011.

Roman Kadlec
Zakladatel a jednatel společnosti SmartGoal, s.r.o. a start up projektů "Pro neziskovku" a "Vymuslito", které mají za cíl propojovat ziskový a neziskový sektor. Své zkušenosti v oblasti komunikace, řízení projektů, leadershipu a marketingu jsem nabral na mezinárodních projektech po celém světě. Svou kariéru v marketingu jsem odstartoval jako Account Manager v Polsku pro projekty společnosti Google.
Vážení zástupci pacienstkých organizací,
v pátek 5. února probíhal první APO seminář v roce 2021, kdy tématem byla "Digitální osvětová kampaň". Roman Kadlec společně s Ivetou Kamenickou ze společnosti Smart Goal představili účastníkům trendy v marketingu pro rok 2021, plánování a realizaci osvětových kampaní a nakonec i jejich měření a vyhodnocování.
Tým APO