Jak připravit kampaň

04.04.2023
Další APO akcí, která proběhla v úterý 4. dubna byl workshop "Jak připravit kampaň"

Workshop proběhl v zasedací místnosti AIFP, ale také online od 9.30 do 14.30 hodin.

Během workshopu se probraly důležité body:

9 důležitých bodů, kterým je třeba věnovat pozornost
04.04.202309:30 – 14:30
Výsledky kampaně jsou tak dobré, jak kvalitní byla její příprava. Proto je dobré jí věnovat velkou pozornost. Na praktickém workshopu si projdeme 9 nejdůležitějších bodů, které byste měli promyslet a zvážit, aby vaše kampaň naplnila očekávání.
 
  • Jak přistupovat ke kampani od počátku
  • Jak připravit hlavní sdělení kampaně
  • Jak si ověřit, že vaše sdělení má potenciál a zaujme
  • Koho kampaní ovlivnit a jak ho zaujmout
  • Jak nastavit cíle kampaně
  • Jak vytvořit sdělení, které zaujme
  • Jak postavit komunikační strategii a s jakými nástroji pracovat
  • Jak komunikovat s médii
  • Jak měřit výsledky kampaně
 
Pacientské organizace si připravili záměry a nápady, které chtějí realizovat a společně s průvodcem workshopu je mohli probrat  bod po bodu.
 
Přednášejícím byl:
 
Robert Svoboda,vedoucí agentury Focus, který se podílí na tvorbě komunikačních a PR strategií pro farmaceutické i zdravotnické společnosti, odborné společnosti i pacientské organizace. Vedle toho se snaží hledat nové nápady a příležitosti a jejich prostřednictvím rozvíjet firmu.
 
Více než 20 let v PR a marketingu mu poskytlo nepřeberné množství zkušeností. Mezi projekty, za kterými stojím a které můžete znát, jsou Vím, co jím a piju, o.p.s., Marketing journal nebo softwarová společnost Behavin.
 
Tým APO
208Zrealizováno více než 208 seminářů
700Více než 700 hodin individuálních konzultací
1108Zveřejněno více než 1108 grantových výzev
120zapojeno více než 120 českých pacientských organizací
12Projekt funguje dvanáctým rokem